جعفرکرامتی گفت: از این تعداد، ۲۰۵ تماس منجر به ثبت تخلف و مابقی گزارشات دریافتی از طریق راهنمایی توسط کارشناسان این مرکز، پاسخ داده شده است.
کرامتی گفت: همچنین ۱۴۲ مورد از پروندهها منجر به مصالحه و جلب رضایت شده که شاکیان پروندهها در ازای دریافت حق و حقوق قانونی، تعویض کالای معیوب و یا دریافت خدمات معوق رضایت خود را اعلام کردند.
او با اشاره به بیشترین کالا و خدمات مورد تخلف گفت: خواروبار، انواع نان، میوه و سبزی، حمل و نقل مسافر، غذاهای رستوران و قهوه خانه ای، پوشاک و مرغ بیشترین حجم تخلفات صورت گرفته را مشمول میشوند.
کرامتی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی ضمن جمع آوری مستندات کافی مورد را سریعا از طریق سامانه ۱۲۴ به بازرسان سازمان صمت استان اطلاع دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.