امام جمعه ایلام گفت: اغتشاشات و بحران سازی‌ها در ایران، سناریو و برنامه از پیش تدوین شده رژیم صهیونیستی و همپیمانانش است.

 حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار، امام جمعه ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب به دنبال تضعیف ملت ما هستند، در هرجایی که ما پایبند به ارزش‌های دینی و احکام الهی باشیم دشمنان دنبال محکوم کردن ما بوده و نهایت تبلیغات خود را به کار خواهند گرفت.

وی با اشاره به حوادث اخیر جامعه و توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در جهت ایجاد اغتشاش و نا آرامی در ایران برای رسیدن به اهداف تجزیه طلبانه شان افزود: وجود ایران مقتدر و مستقل برای استکبار و دولت غاصب اسراییل پذیرفتنی نیست از این رو با طراحی سناریو‌ها و برنامه ریزی‌های متعدد و دقیق، به دنبال ایجاد اغتشاش و نا آرامی در جامعه و تقابل مردم و نظام است که هیچ وقت و هیچ گاه راه به جایی نخواهند برد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام تاکید کرد: امروز دشمنان دنبال تخریب اموال عمومی، ایجاد ناامنی در جامعه هستند و جوانان ما را می‌کشند و از این کار خوشحال می‌شوند، تلاش‌های زیادی برای ضربه زدن به انقلاب انجام داده اند به عنوان مثال برای فتنه سال ۸۸ انواع طراحی‌ها رو انجام دادند و امیدوار بودند نظام تغییر کند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار بیان کرد: بعد از انجام نقشه‌های متعدد و طراحی‌های انجام شده دشمن به این‌نتیجه رسید که راه براندازی نظام وحدت بخشیدن به احزاب و گروه‌های مخالف نظام است که در این راه هم به جایی نرسیدند و تمام نقشه هایشان نقش برآب شد.

امام جمعه ایلام با اشاره به حضور حماسی مردم در ۱۳ آبان ماه گفت: حضور آگاهانه وبصیر مردم ما در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه نشان داد خط مردم از اغتشاشگران جداست، این روز تیری در دل دشمنان شد و طرح کشته سازی آن‌ها جهت تحریک احساسات مردم به هدف نخورد و خنثی شد.

حجت الاسلام کریمی با بیان اینکه، سکوت جامعه در برابر این جنایت‌ها همراهی با آنهاست و خشم الهی را به دنبال خواهد داشت، افزود: امروزه کم کاری و کوتاهی مسئولین همکاری با دشمنانی است که قرآن را به آتش کشیدند.

امام‌جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اقدام شجاعانه دولت در افزایش غنی سازی اورانیوم به ۶۰ درصد دربرابر فزون خواهی دشمنان عمل قابل تقدیری است.

وی تاکید کرد: دشمن این روحیه را دارد اگر ما را ضعیف ببیند هجمه ایجاد کند، ما اگر بخواهیم مذاکره کنیم باید از موضع قدرت و اقتدار پشت میز مذاکره حرفمان را بر آن‌ها تحمیل کنیم.

امام جمعه ایلام با اشاره به هفته بسیج ضمن تبریک این هفته گفت: خداوند افتخار بسیجی بودن را نصیب همه‌ی ما کرده و در این جایگاه برای اسلام و انقلاب اسلامی خدمتگزار باشیم.

برچسب ها: امام جمعه ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.