رییس هیأت والیبال شاهرود گفت: ۸ تیم والیبال به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال لیگ دسته یک جوانان باشگاه‌های کشور راه یافتند.

سعید طبسی گفت: تیم‌های نصر امید شاهرود، کندوان شمال نور، مقاومت بسیج، مس سونگون تبریز، فولاد مبارکه سپاهان، دخانیات، عقاب نهاجا و چادرملو اردکان به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال لیگ دسته یک جوانان باشگاه‌های کشور راه یافتند.

وی افزود: با برگزاری مسابقات مرحله حذفی، تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال لیگ دسته یک جوانان باشگاه‌های کشور در شاهرود مشخص شد.

وی با اشاره به اینکه در مرحله حذفی ۱۶ تیم حضور داشتند، ابراز داشت: نخستین دیدار امروز، کندوان شمال نور توانست با نتیجه سه بر صفر در برابر توپکا بابلسر به پیروزی دست یابد، مقاومت بسیج هم با همین نتیجه رازین پلیمر را از پیش رو برداشت.

طبسی با بیان اینکه این دوره از رقابت‌ها با حضور ۲۰ تیم در شاهرود آغاز شد، اظهار داشت: مس سونگون تبریز در برابر درنا لار ارومیه به برتری سه بر یک دست یافت، فولاد مبارکه سپاهان نیز با نتیجه مشابه سه بر یک طلوع سپیدباران را شکست داد.

تیم‌های مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال لیگ دسته یک جوانان کشور مشخص شدند

رییس هیأت والیبال شاهرود ادامه داد: گل گهر سیرجان با نتیجه سه بر یک مغلوب دخانیات شد، چادرملو اردکان در رقابتی نزدیک با نتیجه سه بر دو مهر و ماه اسپادانا اصفهان را شکست داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.