رییس هیأت والیبال شاهرود گفت: دومین روز رقابت‌های والیبال لیگ دسته یک جوانان پسر کشور با برگزاری هشت دیدار خاتمه یافت.

سعید طبسی گفت: دومین روز رقابت‌های والیبال لیگ دسته یک جوانان با برتری امید نصر شاهرود، مقاومت بسیج، زرین اسکان میاندوآب، کندوان شمال‌نور، شهرداری شهریار، گل‌گهر سیرجان، دخانیات و عقاب نهاجا تهران پایان یافت.

وی با بیان اینکه امید نصر شاهرود توانست با نتیجه سه بر صفر رازین پلیمر را شکست دهد، ابراز داشت: توپکا بابلسر سه بر صفر مغلوب مقاومت بسیج شد، زرین اسکان میاندوآب هم توانست با نتیجه سه بر یک درنا لار ارومیه را از پیش رو بردارد.

طبسی با اشاره به اینکه کندوان شمال نور با نتیجه سه بر صفر از سد مس سونگون تبریز عبور کرد، اظهار داشت: شهرداری شهریار پس از یک دوره استراحت توانست با نتیجه سه بر یک رعد پدافند را شکست دهد، ماه و مهر اسپادانا اصفهان نیز با نتیجه نزدیک سه بر ۲ مغلوب گل‌گهر سیرجان شد.

رییس هیأت والیبال شاهرود ادامه داد: افق قم با نتیجه سه بر صفر مغلوب دخانیات شد، عقاب نهاجا تهران نیز با نتیجه سه بر یک طلوع سپیدباران را شکست داد.

وی با بیان اینکه هشت داور از استان سمنان هر یک از رقابت را قضاوت می‌کنند، افزود: در دومین روز از رقابت‌ها تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، چادرملو اردکان، ملوان تهران و مس شهر بابک استراحت داشتند.

به گفته وی، هشت داور و ۶ ناظر و نماینده فدراسیون در این دوره از مسابقات حضور دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار