مدیر کل کمیته امداد استان کرمان از حمایت ۴ هزار و ۷۵۰ حامی بسیجی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان خبر داد.

ناصر عسکری نژاد ضمن تبریک هفته بسیج و روز بسیج مستضعفین گفت: ۴هزار و۷۵۰ نفر از بسیجیان نیکوکار استان کرمان حمایت ۴هزار و۴۳۳ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد را بر عهده دارند.

او ادامه داد: این بسیجیان نیکوکار ماهیانه با کمک‌های نقدی و غیر نقدی از ایتام و فرزندان محسنین تحت تکفل خود حمایت می‌کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه هم اکنون ۲۲ هزار و ۴۴۸ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند افزود: این ایتام و فرزندان محسنین توسط ۶۴ هزار و ۸۰۸ حامی خیر حمایت می‌شوند.

عسکری نژاد در ادامه با اشاره به اینکه ۳۷۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد فاقد حامی هستند از مردم خیر، نوع‌دوست و نیکوکاران خواست با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir، مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مشارکت در طرح هر کارمند یک حامی، حمایت از این ایتام و فرزندان محسنین را عهده دار و با کمک‌های مادی و معنوی خود زمینه رشد این ایتام و فرزندان محسنین را فراهم کنند.

عسکری نژاد در ادامه طرح اکرام ایتام را یکی از طرح‌های موفق این نهاد دانست و افزود: تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی، ترویج سنت حسنه احسان به ایتام و نیازمندان، ایجاد زمینه مشارکت خیران و نیکوکاران در امور خیر، حفظ عزت‌نفس و کرامت انسانی ایتام و خانواده‌های آن‌ها ازجمله اهداف اجرای طرح اکرام ایتام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار