حمید دامغانی گفت: اصلی‌ترین وظیفه رسانه نگاران در جنگ ترکیبی دشمن امید آفرینی در جامعه است.

فرمانده سپاه قائم استان سمنان در نشستی که به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج با اعضای شورای بسیج صداوسیمای مرکز سمنان برگزار شد به تشریح برنامه ریزی بلند مدت استکبار رسانه‌ای برای بهره گیری از شرایط بحرانی ناشی از اغتشاشات اخیر به منظور اثر گذاری و تغییر رفتار مخاطبان پرداخت.

وی تصریح کرد: جغرافیای جنگ ترکیبی بیشتر از آنکه در میدان و عرصه فیزیکی باشد در اذهان و افکار و عقاید مردم ایران با هجوم همه جانبه رسانه‌ای معاند متمرکز شده است.

سردار حمید دامغانی با قدردانی از ورود و فعالیت مطلوب صداوسیمای مرکز سمنان در جهاد تبیین و روشنگری رسانه‌ای اتفاقات دو ماه اخیر، بسیج همه امکانات موجود در رسانه‌های استانی برای مقابله با تهدید جعل و دروغ پراکنی دشمن را خواستار شد.

وی آمادگی برای تولید محتوای امید آفرین از دستاورد‌ها و موفقیت‌های کشور که رسانه‌های بیگانه جلوی انتشار و باز نشر آن در فضای مجازی را می‌گیرند را نیز مهم برشمرد و افزود: ارائه تصویری درست و واقعی از کشور و نظام و مردم و انقلاب در سایه جهاد تبیین و دشمن شناسی باید سرلوحه فعالیت فعلی رسانه‌ها باشد.

عبدالرضا دهرویه مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان نیز در این نشست با اشاره به تدوین و طراحی و اجرای برنامه سازی‌های مختلف معاونت سیما، صدا، خبر و فضای مجازی این مرکز در هفته بسیج از اهتمام تهیه کنندگان و برنامه سازان برای تولیدات جذاب با رویکرد تقویت روحیه بسیجی و انقلابی گری خبر داد.

علی مسلمان رئیس بسیج ناحیه صداوسیمای سمنان نیز در این نشست گزارشی از اهم فعالیت‌های بسیجیان این مرکز در قالب‌های مختلف ارائه کرد.

سردار دامغانی و همراهان در پایان این نشست از ساختمان بسیج صداوسیمای مرکز سمنان بازدید و با بررسی امکانات و تجهیزات موجود برای تکمیل آن قول مساعد دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.