مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: ۴۷ هزار بسته نوشت افزار از شروع سال تحصیلی جاری تاکنون بین دانش آموزان نیازمند و زیرپوشش این نهاد در استان توزیع شده است.

 جمال شیبه در آیین اهدای ۱۰ هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند در روستای تسویه شهرستان اهواز گفت: این بسته‌های تحصیلی با کمک خیران و شرکت مناطق نفتخیز جنوب در خوزستان تامین شده که از امروز توزیع آن‌ها آغاز شد.

او با اشاره به اینکه ۵۴ هزار دانش آموز نیازمند در خوزستان زیر پوشش این نهاد حمایتی هستند، ادامه داد: در این مدت به ازای هر دانش آموز پنج میلیون ریال برای تامین سایر نیاز آن‌ها تامین و پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان یکی از موارد بسیار مهم در توانمند سازی خانواده‌ها را شناسایی استعداد‌های تحصیلی و حمایت از آن‌ها دانست که می‌تواند برای آینده خانواده و کشور بسیار مهم و اثر گذار باشد.

رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز نیز گفت: امروز با کمک شرکت مناطق نفتخیز جنوب بسته‌های تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند روستای تسویه اهواز تامین شد که شاهد شور و نشاط زیادی با توزیع این بسته‌ها در بین دانش آموزان بودیم.

یاسین معتوکی می‌گوید: از خیران تقاضا داریم در بحث توسعه فضای آموزشی، تجهیز مدارس و ایجاد شور و نشاط در مدارس آموزش و پرورش را یاری دهند.

جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون و یکصد هزار نفر است که در ۱۰ هزار مدرسه دولتی و غیر دولتی مشغول به تحصیل هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.