ایمن سازی یک راه روستایی در زرند که قربانی زیادی گرفته بود

محور روستایی جدید مدبون به سرودان شهرستان زرند با پیگیری دستگاه قضاء به بهره‌برداری رسید با افتتاح این محور ۲۰ روستا از جاده‌ مناسب بهره‌مند شدند.

در پی وقوع حادثه مرگبار خرداد ماه امسال در محور روستایی مدبون به سرودان شهرستان زرند که منجر به جان باختن ۷ نفر از شهروندان زرندی شد موضوع در دستور کار شورای پیشگیری دادگستری زرند قرار گرفت.

به گفته فرحبخش رئیس دادگستری شهرستان زرند، با توجه به بازدید میدانی و نظر کارشناسان مبنی بر حادثه خیز بودن این محور که در حاشیه رودخانه قرار گرفته، به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی با دستور دادستان محور یاد شده مسدود و برنامه احداث محور جدید در دستور کار شورای پیشگیری قرار گرفت و با تشکیل جلسات متعدد با حضور کشاورزان منطقه خوشبختانه ساکنین منطقه قریب هزار ۵ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی خود را برای احداث جاده جدید الحداث اهداء کردند .

به گفته پورحبیبی رئیس اداره راه شهرستان زرند این محور ۳۰ کیلومتری با استفاده از ماشین آلات راهداری این شهرستان در قالب ۱۴۰۰ متر مکعب شن ریزی و ۴هزار متر مکعب خاکبرداری اجرا شده است و با احداث این محور جدید ساکنین فریب ۲۰ روستای دهستان‌های حتکن و سربنان از راه روستای مناسب بهره‌مند شدند.

لدر خرداد ماه امسال بر اثر سقوط  یک وانت به رودخانه حاشیه جاده قدیم ۷ نفر از شهروندان شامل ۲ کودک ۳ و ۸ ساله، یک مرد و ۴ زن با حدود سن ۳۵ تا ۶۰ سال  جان خود را از دست دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار