بررسی مشکلات کامیون داران در نشست پلیس و مسئولان حوزه حمل بار

در نشست پلیس با مدیر کل راه و ترابری استان کرمان و اعضای اتحادیه‌های صنفی کامیون‌داران بر رسیدگی به مشکلات فعالان حوزه‌های حمل بار تاکید شد.

در جلسه‌ای به میزبانی فرماندهی انتظامی استان کرمان با دعوت از مدیر کل اداره راه و ترابری و اعضای اتحادیه‌های صنفی کامیون داران به صورت ارتباط تصویری با رده‌های متناظر این دو نهاد سراسر استان در سالن کوثر برگزار و طی آن بر واکاوی و همچنین رسیدگی به مشکلات صنف کامیون داران و فعالان حوزه‌های حمل بار سراسر استان تاکید شد.

در این نشست پس از ایراد گزارش‌هایی از سوی معاون عملیات و رئیس پلیس فتا و دیگر اعضا، از سوی فرمانده انتظامی استان بر حل مشکل سوخت مناطق جنوب و شرق استان، کاهش زمینه‌های نارضایتی کامیون داران و فعالان حوزه‌های حمل بار، رصد تحرکات و رویکرد‌های برخی افراد مغرض در فضای مجازی و راهکار‌های افزایش سطح آگاهی اعضای این صنف نسبت به اهداف تخریبی دشمن تاکید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۸:۰۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
بنیاد تعاون و قرارگاه مسکن فراجای کرمان داد مردم را در آورده.مجتمع گیلاس را ساخته و پول صددرصد کامل را اخذ کرده اما متأسفانه واحدهای مسکونی را ناقص گذاشته است.سرمای زمستان و زیر بار قرض و وام و اجاره نشینی و همه مشکلات فقط بخاطر عدم ایفای تعهدات بنیاد تعاون فراجای کرمان است.
آخرین اخبار