فرمانده انتظامی سیرجان گفت: عامل سرقت وسایل کامیون‌های پارک شده در خیابان‌های شهر سیرجان دستگیر و ۴۰ فقره سرقت از وی کشف شد.

سرهنگ"مرتضی امیرسبتکی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت لاستیک و قطعات کامیون در نقاط مختلف شهر سیرجان، ماموران کلانتری ۱۷ با انجام پی جویی‌های تخصصی یک متهم دخیل در این سرقت‌ها را شناسایی و این فرد را در محلی که از آن برای نگهداری تعداد زیادی لاستیک و لوازم کامیون استفاده می‌کرد، دستگیر کردند.

او افزود: این متهم در مواجهه با شواهد و مدارک موجود ضمن معرفی مالخر مرتبط با خود به ۴۰ فقره سرقت لاستیک و سایر قطعات کامیون‌های پارک شده در معابر و خیابان‌های شهر اعتراف کرد و برخی اقلام مسروقه شامل ۱۰ حلقه لاستیک کامیون و تعدادی ابزار و آلات تعمیر کامیون از مخفیگاهش کشف شد.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به دستگیری مالخر مرتبط با این سارق و تحویل آنان به مراجع قضائی از کامیون داران خواست تا حد امکان برای پارک خودروی خود از پارکینگ‌های موجود استفاده و ضمن نصب دزدگیر و تجهیزات ایمنی مناسب، از محل پارک وسایل نقلیه خود سرکشی و مواردی همچون تردد افراد و خودرو‌های مشکوک را به پلیس گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار