لزوم تامین اعتبار برای تکمیل مدارس نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تکمیل و بهره برداری ۱۵۰ مدرسه نیمه تمام در استان باید اعتبار مورد نیاز تامین شود.

سید رضا حسینی نیک به وجود ۱۵۰ مدرسه نیمه کاره در کهگیلویه و بویراحمد با پیشرفت فیزیکی ۳۰ تا ۱۰۰ درصد اشاره کرد و گفت: بدون شک تاخیر در بهره برداری از این طرح‌ها سبب افزایش هزینه‌ها و مستهلک شدن آن‌ها می‌شود.

او اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این فضا‌های آموزشی را ۴۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: اعتبار‌های دولتی جوابگوی تکمیل این طرح‌ها در یک زمان کم نیستند و امیدواریم خیران مدرسه ساز برای تکمیل این مدارس ما را بیشتر همراهی کنند.

حسینی‌نیک با اشاره به اینکه درحال حاضر ۳ هزار و ۱۷ واحد آموزشی در قالب ۹ هزار و ۷۰۰ کلاس درس در استان وجود دارد، ادامه داد: با تکمیل و بهره برداری از این طرح ها، ۵۰۰ کلاس درس به ظرفیت کلاس‌های درس استان اضافه خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه بویراحمد راه حل رفع مشکل مدارس بدون سرویس بهداشتی را تامین ۳۰ میلیارد تومان اعتبار عنوان و اضافه کرد: در این زمینه نیز مشکل کمبود اعتبار داریم.

این مقام مسئول می‌گوید: ۷۶۶ مدرسه سنگی و آجری ناایمن در استان داریم که برای رفع این مشکل نیز اعتبار نداریم، ضمن اینکه ۶۵ مدرسه استجاری نیز در استان وجود دارد که باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.