تاکید هنیه بر لزوم آزادسازی اسیران فلسطینی

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس متعهد شد برای آزادی اسیران از زندان‌های رژیم صهیونیستی تلاش کند.

 اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس متعهد شد برای آزادی اسیران از زندان‌های رژیم اشغالگر تلاش کند.

به گزارش پایگاه اینترنتی قدس پرس، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در مراسمی در شهر غزه به مناسبت تجلیل از ۷۴ اسیر زندان‌های رژیم اشغالگر که کل قرآن کریم را در زندان حفظ کردند،  گفت: حماس به وعده خود برای بازگرداندن اسیران نزد خانواده‌هایشان پایبند است.

وی افزود: امروز ما از خانواده‌های خود تجلیل می‌کنیم و کرانه باختری را زیر پای متجاوزان به آتش می‌کشیم و برادران شما در غزه در مرز‌ها مستقر شده اند و منتظر جنگ بزرگ علیه آن‌ها هستند.این روز نشان دهنده اخلاص و استواری این مردان و مسلح شدن آن‌ها به سلاح ایمان و قرآن در سال‌های طولانی اسارت و تاریکی زندان‌ها و سلول‌های انفرادی است.

ابوحمزه از فرماندهان گردان‌های قسام، شاخه نظامی حماس، نیز بر افزایش قدرت و جذب نیرو به منظور آزادسازی اسرا از زندان‌های رژیم اشغالگر تاکید کرد.

ابوحمزه، گفت: امروز ما شاهد حضور یک گروه صبور که از زندانبانان سرپیچی می‌کنند هستیم که توانستند زندان را به عرصه علم و حفظ قرآن تبدیل کنند.

فرمانده گردان‌های قسام با تاکید بر اینکه مقاومت اجازه نمی‌دهد دشمن بر اسرا مسلط شود، تصریح کرد که ما از ابتدای راه برای آزادی اسرا تلاش کردیم. ما سربازان آن‌ها را ربودیم و معامله وفاداری به آزادگان را محقق کردیم و مسئله شما در صدر اهداف ما باقی خواهد ماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار