بارش پراکنده برف و باران در جاده‌های استان اردبیل

معاون راهداری استان اردبیل گفت: در گردنه‌ها و مناطق کوهستانی استان شاهد بارش پراکنده و متناوب برف و باران همراه با هوای ابری هستیم.

آیدین هاشمی با بیان اینکه در آخرین ماه از فصل پاییز بارش برف و باران چهره زمستانی را در اکثر گردنه‌ها و مناطق کوهستانی استان نمایان کرده افزود: در هیچ یک از محور‌ها مسدودی نداریم وتردد در همه جاده‌ها روان است.

معاون راهداری استان اردبیل در تشریح آخرین وضعیت جاده‌های استان اردبیل با اشاره به اینکه بارش برف در بسیاری از محور‌های مواصلاتی استان به ویژه محور‌های کوهستانی و گردنه‌ها کمی شدت گرفته تصریح کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه‌های نظارت تصویری و گشت‌های راهداری مستقر در راهدارخانه‌ها و محور‌های مواصلاتی استان هم اکنون بارش برف در محور‌های خلخال-اسالم و اردبیل-سرچم و اردبیل -آستارا ادامه دارد.

هاشمی با اشاره به مه آلود بودن گردنه الماس و محور سرچم اظهار داشت: به رانندگانی که قصد تردد از این محور را دارند توصیه می‌کنیم با توجه به شرایط کوهستانی منطقه حتما به تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ وسوخت کامل مجهز باشند.

او انجام عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی را در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل توسط راهداران زحمتکش و مستقر در محور‌های برفگیر یادآور شد و گفت: همکاران و گشت‌های راهداری عملیات برف روبی و نمک پاشی را انجام دادند.

معاون راهداری استان اردبیل از بارش مقطعی و پراکنده برف تا چند روز آینده در استان خبرداد و افزود: رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل را دارند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان با سامانه گویای ۱۴۱ در ارتباط باشند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.