حمید سلیمان پور با اشاره به اتصال شهرداری شیراز به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند گفت: این پنجره به عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه زیرساخت دولت الکترونیکی و همچنین یکی از شاخصهای مهم ارزیابی الکترونیکی نمودن استعلامات بین دستگاهی است و اتصال شهرداری به این گذرگاه برای گسترش خدمات غیرحضوری شهرداری شیراز، یکپارچه سازی اطلاعات و در راستای توسعه دولت الکترونیکی و کسب رضایت شهروندان حایز اهمیت است.
او گفت: با اتصال سامانه شهروندسپاری به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند با حذف فرآیندهای زائد، خدمات شهرداری شیراز به صورت صد در صد الکترونیکی از طریق یک پنجره واحد ارایه میشود که موجب کاهش زمان دریافت خدمات و کسب رضایت هر چه بیشتر شهروندان میشود.
سلیمان پور گفت: در شهروندسپاری واحدهای مختلف نیز که در مدیریت شهری دخیل هستند با یکدیگر در ارتباط خواهند بود و رویکرد این سامانه به حداقل رساندن حضور مردم در شهرداری جهت دریافت خدمات است.