مدير عامل راه آهن بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران در ايام نوروز تاكيد كرد.

به  گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ عبدالعلي صاحب محمدي معاون وزير راه و شهرسازي و مدير عامل راه آهن كشور گفت: با توجه به نزديك شدن ايام نوروز و افزايش سفر در اين ايان بايستي تمهيدات لازم براي ارائه خدمات هرچه بهتر به مسافران انديشيده شود.

وي با اشاره به تشكيل ستاد نوروزي در ايستگاه راه آهن تهران، خواستار تشكيل ستادهايي مشابه در مناطق مختلف راه آهن توسط مديران مربوطه شد.

رييس هيئت مديره راه آهن نظارت بيشتر بر خدمات نمايندگي هاي فروش بليت در سراسر كشور توسط مديران مناطق راه آهن، كيفيت بخشي به ايستگاه هاي مسافري در سطح شبكه ريلي، نظارت بر خدمات ايستگاهي، نمازخانه ها و سالن هاي انتظار، همچنين اطلاع رساني به موقع به مسافران را از جمله مواردي برشمرد كه مي تواند نقش موثري در خدمات دهي هرچه بهتر به مسافران و رضايت مندي بيشتر آنها داشته باشد.

صاحب محمدي ادامه داد: يكي از دغدغه هاي راه آهن تكريم كاركنان ريلي و توجه به وضع معيشتي آنهاست كه در همين راستا طي مكاتباتي كه با معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس جمهور و تمهيدات لازم صورت گرفته گام هاي موثري در خصوص افزايش دستمزد و حقوق لكوموتيورانان برداشته شد./ق2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار