نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای لتگاه شهرستان بهاربا اعتبار ۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

فتح الله توسلی در مراسم افتتاحیه زمین چمن ورزشی روستای لتگاه ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده از سوی تیم مدیریتی ورزش و جوانان استان همدان گفت: امروز ورزش تنها به ورزش محدود نمی‌شود بلکه موضوعات مختلفی، چون مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، امنیتی و اقتصادی را نیز در بر می‌گیرد.

او با اشاره به اینکه ورزش تاثیرات کلانی در سطوح ملی و فراملی برای کشور‌ها دارد، افزود: ورزش یک امر چند وجهی است که در جامعه ایرانی نیز دارای جایگاه ویژه و تاثیر گذار است.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ورزش در حوزه سلامت هم بسیار دارای اهمیت است، تصریح کرد: امروز باید سعی کنیم در حوزه توسعه ورزش همگانی در استان و خصوصا دو شهرستان بهار و کبودرآهنگ بیشتر کار کنیم چراکه ارتقاء سلامتی جسم و روح مردم در جامعه موجب کاهش هزینه‌های بخش درمان و اختصاص آن به حوزه‌های دیگر می‌شود.

توسلی با اشاره به اینکه پارسال از اعتبارات در اختیار ۱۰ میلیارد ریال برای حوزه ورزش و جوانان بهار و کبودرآهنگ اختصاص داده ایم، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از وزارت ورزش به تعداد ۳۰ چمن مصنوعی برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ اختصاص داده شده است.

توسلی به طرح زمین چمن مصنوعی روستای لتگاه که از سال ۹۷ آغاز و ناتمام مانده بود اشاره کرد و افزود: این طرح از بهترین الیاف مصنوعی بهره گرفته شده و در مساحت ۱۱۵۲ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال به بهره بردای رسید.
او گفت: از وزارت ورزش و جوانان انتظار داریم به تعهدات و دستورات وزیر محترم برای ساخت ۳۰ زمین چمن مصنوعی در حوزه انتخابیه سریعتر عمل کنند تا شاهد شور و نشاط ورزشی در منطقه باشیم

گفتنی است، مراسم افتتاحیه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای لتگاه با حضور مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، مدیر کل ورزش و جوانان استان و دیگر مسئولان شهرستانی صورت گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.