سلیمی گفت: جمعیت هلال‌احمر در ماه‌های اخیر وظایف سنگینی برعهده داشته و اقدامات موثری در حوزه تسکین آلام بشری انجام داده که تحقق آن‌ها با کمک داوطلبان میسر شد و این عزیزان در عرصه‌های مختلف خوش درخشیدند.

در مراسم گرامیداشت روز جهانی داوطلب، وحید سلیمی گفت: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در حوزه‌های مختلف فعال بوده و جلب مشارکت مردمی و جذب و سازماندهی قابل توجهی در یک سال گذشته انجام داده است.

وی با بیان اینکه در حوادث اخیر با مشارکت نهاد‌ها و موسسات خیریه، منابع خوبی برای کمک‌های مردمی جمع آوری شد، افزود: با بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌های مردم‌نهاد و موسسات خیریه و بنگا‌های اقتصادی قدم‌های مثبتی در جهت تسکین آلام بشری برداشته شد.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: افرادی که قصد دارند به صورت داوطلبانه با این سازمان در ارتباط باشند، می‌توانند از طریق سامانه جامع داوطلبی عضو خانواده بزرگ داوطلبان شوند تا همگی در کنار یکدیگر به یاری متاثرین از حوادث مختلف بشتابیم. همانگونه که داوطلبان تاکنون نیز پای کار بوده و خوش درخشیده اند.

سلیمی‌بیان کرد: داوطلبان سرمایه‌های اصلی این سازمان هستند و تمام تلاش ما این است که بتوانیم با هم‌افزایی و همدلی در راستای اقدامات بشر دوستانه به همنوعان خود خدمات شایسته‌ای ارائه کنیم.

برچسب ها: هلال احمر ، داوطلبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار