مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر چهارمحال و بختیاری از برگزاری میز خدمت این دستگاه در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد خبر داد.

حسین تراکمه اظهار داشت: در راستای عمل به تعهدات این صندوق و طرح تحولی قرارگاه کرامت، میز خدمت این دستگاه روز جمعه  ۱۸ آذرماه ساعت ۱۱:۰۰ صبح در محل مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین به‌منظور بهبود و سرعت‌بخشی در روند رسیدگی به مطالبات مردم و همچنین ایجاد وحدت رویه، دیدار عمومی و ملاقات چهره به چهره با مسئولان دستگاه اجرایی با هدف دستیابی به الگوی تعامل اثربخش و پویا با مخاطبان فرماندار شهرستان شهرکرد، مدیران کل سازمان صمت، شرکت شهرک‌های صنعتی، صندوق بازنشستگی، امور عشایر، تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، امور مالیاتی، ثبت احوال، فنی و حرفه ای، اوقاف و امور خیریه و ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری در این میز خدمت حضور خواهند داشت.


بیشتر بخوانید


تراکمه اضافه کرد: تاکنون بیش از ۳۰ میز خدمت صندوق بیمه اجتماعی در چهارمحال و بختیاری برپا شده است و برنامه ریزی‌های لازم برای برپایی حداکثری آن در استان به منظور تشریح خدمات مختلف صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و جذب افراد جدید اندیشیده شده است.

وی با اشاره به مزیت‌های عضویت در این صندوق، اظهار داشت: ایجاد سابقه بیمه، پرداخت حقوق بازنشستگی، مستمری از کارافتادگی، مستمری بازماندگان، نقل و انتقال سوابق بیمه‌ای و امکان عضویت برای همه آقایان و خانم‌های ۱۸ تا ۵۰ سال از جمله این مزایا خواهد بود.

تراکمه تصریح کرد: حق بیمه ماهیانه حداقل ۵۰ و حداکثر ۱۳۳ هزار تومان در ماه می‌باشد که به صورت سالیانه، سه و شش ماهه قابل پرداخت است و دو برابر حق بیمه نیز از سوی دولت پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۵۰ هزار و ۲۷۲ نفر از مردم استان زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر قرار گرفته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.