مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از افزایش سرانه آموزشی به ۴.۸ متر مربع با کمک خیران مدرسه ساز در استان خبر داد.

مسعود حمیدی نژاد در بیست و چهارمین جشنواره تقدیر از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار نواحی چهارگانه  اهواز گفت: پارسال استان خوزستان در حوزه خیرین مدرسه ساز با کمک ۳۰۰ میلیارد تومانی خیران توانست  رتبه اول کشوری را کسب کند.

او با بیان اینکه در خوزستان میانگین سرانه فضای آموزشی کمتر از ۴.۲متر مربع بوده، ولی اکنون به بیش از ۴.۸ متر مربع رسیده، ادامه داد:  میانگین سرانه فضای آموزشی ملی ۵.۲ متر مربع است که ان شاء الله با تداوم کمک های  ارزشمند خیرین مدرسه ساز استان بتوانیم به میانگین سرانه ملی نیز برسیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان می‌گوید:  امسال کمک‌های خوبی از خیرین داشتیم  که بیش از ۵۰ میلیارد تومان تجهیزات با کمک خیران جذب و در هنرستان‌ها توزیع شد.

آقای حمیدی نژاد گفت: در بحث  فضا و امکانات ورزشی نیز خیران ورود کرده اند و ان شاءالله بتوانیم در این فضا نیز کار‌هایی را انجام دهیم.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان نیز پیش از این در مصاحبه‌ای گفته بود که خیرین، خوزستان  را برای ساخت مدرسه استانی مناسب می‌دانند و حدود ۸۰ درصد از پروژه‌های در حال ساخت  در استان با مشارکت خیرین مدرسه ساز انجام می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.