مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: با همت داوطلبان این جمعیت در آذرماه امسال به یک هزار پرونده درمانی رسیدگی شد.

مسعود مثنوی در آیین گرامیداشت روز جهانی داوطلب که در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: شعار امسال این روز با عنوان همبستگی با کار داوطلبانه نامگذاری شده است تا این قشر با یک قرن خدمت بی منت خود خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه نمایند.

وی افزود: داوطلبان، پل ارتباطی بین افراد غنی و ضعیف در جامعه هستند.

مثنوی اضافه کرد: در آذر ماه امسال با تلاش داوطلبان جمعیت هلال احمر استان به یک هزار پرونده درمانی در قالب کمک‌های حمایتی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسیدگی شد.


بیشتر بخوانید


وی اظهار داشت: همچنین بر اساس توافق‌های صورت گرفته این جمعیت با یکی از بانک‌های اعمال استان، دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات به بیماران سرطانی تخصیص داده شد.

مثنوی تصریح کرد: برگزاری کاروان‌های سلامت، طرح‌های داوطلبانه، نذر آب و‌... از جمله مواردی است که داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در آن ایفای نقش می‌نمایند.

وی گفت: در چند ماهه گذشته در دو روستای لردگان طرح نذر آب برگزار و بیش از یک میلیارد تومان خدمات داوطلبانه به این قشر از سوی داوطلبان ارائه شد.

مثنوی ادامه داد: جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری جزو اولین استان‌هایی بود که خانه‌های هلال عشایری را در شهرستان‌های کوهرنگ و لردگان افتتاح کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار