قرعه کشی مسکن ۱۰۴۰ واحد مسکونی در کاشمر

امروز در آئین آغاز عملیات اجرایی و تخصیصی طرح نهضت ملی مسکن در سالن همایش آرامگاه آیت الله مدرس کاشمر، زمین برای ساخت ۱۰۴۰ واحد قرعه کشی و جهت آغاز عملیات ساخت تحویل متقاضیان داده شد.

در ادامه سفر یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی به کاشمر پس از ادای احترام به گلزار شهدا و زیارت آرامگاه شهید آیت الله مدرس در مراسم آئین آغاز عملیات اجرایی و تخصیصی ۱۰۴۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن با حضور مسئولین شهرستان و متقاضیان مسکن ملی گفت:در بدو نهضت ملی قراربود که آپارتمان سازی انجام شود، اما با تصمیمی که در استان گرفته شد مقرر شد که زمین مورد نیاز به متقاضیان واگذار شود تا از این طریق نقش مردم پررنگ‌تر و دولت بجای تصدی گری تسهیل گری کند.

وی افزود: باتوجه به اینکه مسکن مؤلفه مهم در زندگی عادی و جاری مردم است تنها درخواست ما این است که پس از تحویل زمین عملیات ساخت براساس مولفه‌های نظام مهندسی باشد.

استاندار خراسان رضوی در ادامه بیان کرد:سهم استان خراسان رضوی از طرح مسکن ملی ۴۰۰ هزار واحد است تا پایان سال عملیات ساخت این تعداد واحد مسکونی در نقاط مختلف استان آغاز می‌شود، امروز ۵۲۰ قطعه زمین برای یک هزارم ۴۰ متقاضی طرح ملی نهضت مسکن قرعه کشی می‌شود.

در ادامه جواد خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: کاشمر نسبت به سایر شهرستان‌ها در استان دچار انباشت و عقب افتادگی در حوزه مسکن شده است.

وی افزود: تعداد ۵ هزار متقاضی در کاشمر تأیید نهایی شده اند در این مراسم ۵۲۰ قطعه زمین ۲۰۰ متری بین ۱۰۴۰ متقاضی قرعه کشی و تحویل داده شد.

پس از پایان این مراسم استاندار خراسان رضوی از شهرک صنعتی کاشمربازدید کردند و کارخانه خوراک دام، کارگاه اشتغالزایی افتتاح کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۳:۲۲ ۰۱ دی ۱۴۰۱
باسلام برای این زمینهای دولتی چقدر باید واریزی داشته باشیم