فرمانده کل ارتش پاکستان با حضور در میان سربازان این کشور تاکید کرد در پاکستان دیگر جایی برای برهم زنندگان امنیت باقی نخواهد ماند.

به گزارش روزنامه جنگ به نقل از روابط عمومی ارتش پاکستان (ISPR)، ژنرال «عاصم منیر» فرمانده کل ارتش پاکستان با حضور در دره تیرا ضمن قدردانی از آمادگی عملیاتی و روحیه بالای سربازان پاکستانی گفت: «با همکاری مردم جنگ علیه تروریسم را تا حصول کامل صلح و ثبات پایدار ادامه خواهیم داد و دیگر جایی برای برهم زنندگان امنیت باقی نخواهد ماند.»

به گفته وی، فداکاری‌ها و جانفشانی‌های بیشمار افراد در مناطق قبیله‌ای و نیرو‌های امنیتی باعث تثبیت و دوام دولت پاکستان شده است و اجازه تخریب دستاورد‌های جنگ علیه تروریسم به هیچ کس داده نخواهد شد.

به گزارش ISPR، فرمانده ارتش پاکستان از مقر فرماندهی سپاه پیشاور پاکستان نیز بازدید کرد و در جریان تلاش‌ها برای ایجاد یک محیط امن برای پروژه‌های عملیاتی و انکشافی اقتصادی اجتماعی قرار گرفت.

به تازگی طالبان پاکستان چندین دفعه نیروهای امنیتی این کشور را هدف قرار داده که موجبه به قتل رسیدن آن‌ها شده است. جنبش طالبان پاکستان در سال ۲۰۱۴ به دنبال یک یورش نظامی گسترده در منطقه شمال غربی این کشور به ویژه وزیرستان شمالی، به سمت افغانستان فرار کردند. از آن زمان، به گفته ارتش پاکستان، این گروه از سمت مرز افغانستان فعالیت می‌کند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار