رسیدگی به بیش از چهار هزار شکایت مردمی در حوزه کالا‌های اساسی قزوین

مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از رسیدگی به چهار هزار و ۲۷۴ مورد شکایت مردمی از ابتدای امسال در حوزه کالا‌های اساسی خبر داد.

 داود نایب فرجی مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از رسیدگی به چهار هزار و ۲۷۴ مورد شکایت مردمی از ابتدای امسال در حوزه کالا‌های اساسی خبر داد و گفت: این شکایت‌ها که همگی در حوزه کالا‌های اساسی بوده است، از طریق سامانه ۱۲۴ ثبت شده و تحت بررسی کارشناسان سازمان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: از این تعداد شکایات مردمی سه هزار و ۳۲۴ مورد بدون احراز تخلف ارزیابی شده در ۹۵۰ مورد آن تخلف محرز شده و پس از تشکیل پرونده در سامانه سیمبا نیز ثبت شده است.

به گفته نایب فرجی از تعداد پرونده‌های تشکیل شده ۹۱۲ فقره منجر به صدور احکام قضایی شده و متخلفان در مجموع به سه میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شده‌اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ۲۲ پرونده نیز به تازگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده و ۱۶ فقره پرونده نیز در انتظار حکم نهایی است. مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: بیشترین تماس‌ها و شکایات مردمی مربوط به صنف نانوایی‌ها بوده است.

نایب فرجی از شهروندان استان قزوین خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی در سطح استان مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش دهند تا مورد سریعا مورد بررسی دقیق کارشناسان قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار