سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد آزادی اسرا از اولویت‌های این جنبش است.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس اعلام کرد آزادی اسرا از اولویت‌های این جنبش است و اسرای فلسطینی به زودی آزاد خواهند شد.

حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در گفتگو با شبکه الاقصی تاکید کرد جنبش حماس بیانگر هویت ملت فلسطین و همه آزادگان جهان است. 

او افزود: مسئله قدس و مسجد الاقصی در کانون درگیری مبارزان و ملت فلسطین با رژیم اشغالگر صهیونیستی قرار دارد. سخنگوی جنبش حماس گفت: چفیه بخش اصلی از هویت بصری ملت فلسطین است.

او با اشاره به اینکه همه جنبه‌های همکاری مشترک با سایر گروه‌های فلسطینی را تقویت می‌کنیم، اظهار داشت: مسئله اسیران فلسطینی از مسایل اساسی است و به آنان اعلام می‌کنیم که آزادی اسرا از اولویت‌های جنبش حماس است و اسرای شجاع و قهرمان فلسطینی به زودی آزاد خواهند شد.

حازم قاسم افزود: جنبش حماس به تلاش و مبارزه خود ادامه خواهد داد تا به توافق جدیدی با رژیم اشغالگر برای پاکسازی زندان‌های این رژیم از اسرای فلسطینی دست یابد.

سخنگوی حماس در ادامه هدف از شکل گیری و آغاز به کار این جنبش را مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی اعلام کرد و گفت: جنبش حماس بیش از پیش به سلاح خود و گزینه مقاومت در برابر رژیم اشغالگر پایبند است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار