تبریک حزب الله به تیم ملی مراکش به خاطر پیروزی در جام جهانی

معاون دبیرکل حزب الله لبنان ضمن تبریک به تیم مراکش، بر افراشتن پرچم فلسطین در بازی های جام جهانی را پیروزی دوم برای تیم مراکش قلمداد کرد.

شیخ نعیم قاسم، دبیرکل حزب الله لبنان پیروزی روز گذشته تیم ملی فوتبال مراکش مقابل اسپانیا و راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر را تبریک گفت.

شیخ نعیم قاسم، در توئیتی نوشت: پیروزی تیم ملی مراکش و راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تبریک می‌گویم. شما دو بار پیروز شدید: اول با راهیابی به دور بعد و دوم با برافراشتن پرچم فلسطین.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان افزود:‌ای شیران شما را دوست داریم؛ فلسطین به شما افتخار می‌کند.

تیم ملی مراکش روز گذشته موفق شد در مرحله یک هشتم نهائی جام جهانی قطر در ضربات پنالتی با سه گل تیم ملی اسپانیا را شکست دهد و بدین ترتیب اولین تیم عربی باشد که به مرحله یک چهارم نهایی در تاریخ جام جهانی راه یافته است.

بازیکنان تیم ملی مراکش پس از پیروزی مقابل تیم ملی اسپانیا، در حمایت از ملت فلسطین، با پرچم این کشور دور افتخار زدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Estonia
ناشناس
۰۳:۴۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
مراکش بغل اروپاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
یاد بگیرند بعضی ها . این عزیزان هم سجده شکر به پیشگاه خالق هستی گذاردند و هم با پرچم فلسطین مظلوم دور افتخار زدند. بزرگترین تو دهنی به مستکبران ددمنش عالم و به رژیم پوسیده اسراییل همان اسراییلی که مطابق نظر سنجی های اخیر خودشون ، 30 درصد جوانان اسراییل معتقدند که این رژیم تا سی سال دیگر وجود خارجی ندارد ،!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۲۲:۴۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
احسنت. بسیار عالی
آخرین اخبار