حیدری گفت: دفاع از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی و صیانت از نوجوانان کشور وظیفه‌ای همگانی است.

غلامعلی حیدری در آیین افتتاح نمایشگاه و اختتامیه جشنواره عکس خدمت شهرکرد اظهار داشت: برگزاری این جشنواره در سطح ملی باعث برجسته شدن روند اطلاع‌رسانی خدمات دولت، نظام و خدمتگزاران جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

وی حضور خلاقانه هنرمندان برای به تصویر کشیدن ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری و معرفی آن به تمام نقاط کشور را ضروری و تاثیرگذار دانست و افزود: دفاع از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی و صیانت از نوجوانان کشور وظیفه‌ای همگانی است.

حیدری اضافه کرد: بهره‌مندی از توان هنرمندان و استفاده از ظرفیت هنر در راستای تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی و اُمیدآفرینی بین مردم جامعه تاثیرگذار می‌باشد.


بیشتر بخوانید


وی اطلاع‌رسانی عملکرد و اقدامات دولت سیزدهم به مردم را ضروری دانست و یادآور شد: زمینه‌های فعالیت هنرمندان و بهره‌گیری از توان آنان برای اطلاع‌رسانی خدمات دولتمردان به مردم در دستور کار قرار گیرد.

حیدری تقویت نشاط اجتماعی و اُمیدآفرینی بین مردم جامعه را نیازمند بهره‌مندی از ظرفیت هنرمندان دانست و اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری فرصت مطلوبی برای به‌نمایش گذاشته شدن هنر از سوی هنرمندان به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به توانمندی بالای جوانان و نوجوانان گفت: همدلی و هم‌افزایی هنرمندان تحصیلکرده و پیشکسوت زمینه‌ساز خلق آثار فاخر و درخشش چشمگیر در عرصه‌های مختلف خواهد شد.

حیدری نقد منصفانه عملکرد مسئولان در جامعه را مهم و ضروری اعلام کرد و ادامه داد: ایران کشوری با تمدن بزرگ و اصیل است که می‌توان با زبان هنر به ویژه عکاسی این قدمت تاریخی و زیبایی‌های آن را به تصویر کشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار