محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال تا روز شنبه ۱۹ آذر همچنان ادامه دارد.

مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های ارتباطی شمال با پایتخت و استان البرز تا روز شنبه ۱۹ آذر ادامه خواهد داشت که بر اساس آن تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز جمعه ۱۸ آذرماه نیز از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن یکطرفه می‌شود.

بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه‌ها تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها در محور هراز کماکان ممنوع است.

تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی نیز از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز از محور هراز ممنوع می‌باشد.

تردد موتور سیکلت‌ها به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ صبح شنبه ۱۹ آذرماه از محور‌های چالوس، هراز و سوادکوه و ممنوع می‌باشد.

مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد اجرای این محدودیت به افزایش حجم تردد در محور‌ها بستگی دارد و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.