معاون امور مجلس ریاست جمهوری گفت: بودجه سال ۱۴۰۲ با نگاهی جامع به اولویت‌های کشور، به ویژه در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و آموزش عالی تدوین میشود.

سید محمد حسینی معاون امور مجلس ریاست جمهوری در نشست با دانشجویان دانشگاه دامغان با اشاره به بودجه سال ۱۴۰۲، گفت: حوزه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و آموزش عالی در لیست بودجه سال بعد از اهمیت بیشتری برخوردارند.

حسینی ضمن بیان اینکه توجه دولت به لوایح و پیگیری آن‌ها در مجلس است، تاکید کرد: لوایح بر اساس نیاز دولت تهیه میشوند تا دستگاه‌های مختلف نظر دهند و پس از بررسی کمیسیون‌های تخصصی، در دولت کارشناسی می‌شوند.

وی با بیان اینکه توجه به لایحه‌ها به معنای رها کردن طرح‌ها نیست، افزود: همه طرح‌های حتی در بخش کوچکی از کشور با پوشش کاستی‌ها هم نیازمند توجه بیشتر است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: دولت این آمادگی را دارد در هر نقطه‌ای کمبود و نقصی وجود دارد وارد عمل شده و در راستای خدمت رسانی به مردم بکوشد.

وی از حمایت زیرساختی و تخصیص بودجه به نهاد‌های مذکور خبر داد و گفت: علاوه برتخصیص بودجه، دولت دستگاه‌های مختلف را موظف کرده تا حمایت از بخش‌های اولویت دار در کشور فراموش نشود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه حمایت اصناف و صنعت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری و آموزشی از اولویت‌های مهم دولت است، گفت: علاوه بر بودجه سال جاری، سازمان برنامه بر روی اعتبارات و بودجه سال آینده نیز کار کرده که بلافاصله در دستور کار دولت قرار خواهد گرفت تا وقفه‌ای در این زمینه نداشته باشیم.

وی به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد وگفت: مجموعه‌های رسانه‌ای دشمنان ایران اسلامی و اغتشاشگران که خشونت آن‌ها جزئی از برنامه دشمنان بود فوت یک خانم را دستاویزی برای به هم ریختن کشور و آسیب و اموال و سرمایه‌های عمومی و خصوصی کردند.

وی افزود: هدف دشمنان براندازی و تجزیه کشور بود، ولی به نتیجه نرسیدند و آنان باید بدانند که مردم ایران اسلامی پایبند به نظام هستند

در پایان معاون پارلمانی رئیس جمهور به سوالات دانشجویان پاسخ داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.