بیش از ۵ دامغانی در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی دامغان گفت: پنج هزار و ۶۵ نفر از اهالی این شهرستان تاکنون برای رقابت‌های یازدهمین دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی نام‌نویسی کرده‌اند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آزاده امینیان رییس اداره کتابخانه‌های عمومی دامغان افزود: تعداد شرکت‌کنندگان امسال جشنواره رضوی نسبت به سال گذشته، با افزایش همراه بود که این امر نشان از اثر مثبت نقش و فعالیت کتابخانه‌های عمومی و علاقه مردم دامغان به امر کتابخوانی است.

وی ادامه داد: نام‌نویسی در این دوره از جشنواره به دلیل استقبال خوب شرکت کنندگان، تا پایان آذر ۱۴۰۰ تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط، به صورت فردی یا خانوادگی از طریق سامانه www.samakpl.ir در جشنواره شرکت کنند.

امینیان تصریح کرد: این دوره از جشنواره، کتاب‌هایی از زندگی امام رضا (ع) و مجموعه ۱۴معصوم (ع)، امام زمان (عج) ویژه بخش کودک چهار تا ۱۲سال، ضامن آهو و ۱۰ قصه از امام زمان (عج) ویژه بخش نوجوان ۱۳ تا ۱۷سال، چشمه‌های بهشت و مهدویت (دوران ظهور) بخش جوان و بزرگسال را شامل می‌شود.

وی اظهار داشت: در یازدهمین دوره این جشنواره در کنار رشته‌های نقاشی، پویش کتابخوان، مسابقه چهارگزینه‌ای و داستانک نویسی، رشته‌های شعرسرایی، پویش «برای امام زمانم» و قصه گویی اضافه شده و برای جلب مشارکت بیش از پیش ناشران و کتابداران ۲ بخش حمایت از چاپ و انتشار منابع برتر و نیز مروجان فرهنگ رضوی در نظر گرفته شده است.

امینیان افزود: لیگ کتابخوانی با محوریت منابع جشنواره کتابخوانی رضوی با مشارکت ۱۰ مدرسه و همکاری آموزش و پرورش در مقطع متوسطه و در رشته نقاشی در مدارس ابتدایی پیگیری می‌شود.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دامغان گفت: برگزیدگان یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سه سطح ملی، استانی و شهرستانی معرفی و تقدیر می‌شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.