نمایشگاه تخصصی کشاورزی در قزوین برپا می‌شود

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در حوزه ماشین آلات و ادوات کشاورزی از ۲۲ آذر ماه در قزوین برگزار می‌شود.

احمد خورگامی مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گفت: توجه به نقش صنعت کشاورزی و تولید ادوات و ابزارآلات مدرن مربوط به آن در جهت بهینه سازی بهره وری از عرصه‌های کشاورزی همواره یکی از ابزار‌های مهم و هدایتگر یک جامعه به سمت تعالی و خودکفایی اقتصادی است.

خورگامی افزود: در این میان برگزاری نمایشگاه‌ها بمنظور به کارگیری استراتژی‌های نوین بازاریابی و تلاش مستمر برای شناسایی مشتریان نقش موثری داشته و در جهت آشنا کردن متخصصان وجامعه مهندسی با آخرین تکنولوژی‌های روز این صنعت نقش مهمی را ایفا می‌کند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان یادآور شد: با توجه به این مهم، برگزاری نمایشگاه کشاورزی در حوزه نهاده ها، سیستم‌های آبیاری و حوزه ماشین آلات و ادوات کشاورزی در دو بازه زمانی مجزا و بصورت کاملاً تخصصی در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این رویداد از ۲۲ تا ۲۵ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

خورگامی خاطر نشان کرد: ۴۲ مشارکت کننده از استان‌های تهران، مازندران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و غربی، قزوین، البرز، همدان و کردستان محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان یادآور شد: نمایشگاه تخصصی ماشین آلات و ادوات کشاورزی در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان جهت بازدید متخصصان و علاقه‌مندان دایر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار