ضرورت شکل گیری مهارت افزایی در بین طلاب

مدیر حوزه های علمیه در دیدار سرگروه‌های تبلیغی سازمان اوقاف و امور خیریه بر ضرورت شکل گیری مهارت افزایی و دانش افزایی در بین طلاب تاکید کرد.

آیت الله علیرضا  اعرافی ،مدیر حوزه‌های علمیه در دیدار با سرگروه‌های تبلیغی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه فلسفه تبلیغ در حوزه‌های علمیه بایدسامان دهی شده‌تر باشد، گفت: در ۵ سال گذشته حوزه وظیفه خود را انجام داده و تلاش‌های زیادی در این زمینه صورت گرفته است.

او  با تاکید بر ضرورت شکل گیری مهارت افزایی و دانش افزایی در بین طلاب افزود: عمق بخشی به محتوای آموزشی مورد نیاز طلاب باید شامل دانش، اخلاق، مهارت، و ارتباط گیری باشد.

اعرافی با تاکید بر اینکه در امر تبلیغ نباید موازی کاری صورت بگیرد، گفت: همه ارکان حوزه شامل دفتر تبلیغات، سازمان تبلیغات، حوزه و سازمان اوقاف و امور خیریه باید ید واحده باشند تا بتوانند پاسخگوی تمام نیاز‌های تبلیغ مردم جامعه باشند.

مدیر حوزه های علمیه  ادامه داد: هم گرایی و هم افزایی بین دستگاه‌های تبلیغی حوزه دین در کشورمان یک ضرورت است و باید در تمام استان‌های کشورمان نهاد‌های مرتبط با دین با هماهنگی و هم افزایی عمل نمایند تا شاهد اثر بخشی امر تبلیغ باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.