فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند قاچاق اسلحه و کشف ۲۴ قبضه سلاح غیرمجاز شکاری و جنگی با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی استان مبنی بر ورود یک محموله سلاح قاچاق به "کرمانشاه"، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری سلاح‌های قاچاق در شهرک "مهدیه" شده و پس از هماهنگی قضایی و در عملیاتی غافلگیرانه ضمن دستگیری یک عضو باند، بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته ۲۴ قبضه سلاح شکاری و جنگی به همراه چهار دستگاه ماینر غیرمجاز کشف شد.

جاویدان از معرفی فرد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری دیگر اعضای باند ادامه دارد.

وی مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات به عنوان یکی از اصلی‌ترین علل ایجاد ناامنی در جامعه را اولویت کار پلیس  دانست و گفت: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای معدود با چنین اقداماتی باعث ایجاد رعب و وحشت و ناامنی در جامعه شوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
متأسفانه شبانه روز از قصر شیرین سلاح و محمات و به داخل کشور قاچاق و وارد می شود و در کرمانشاه و خوزستان و..پخش میشود. منطقه آزاد قصر شیرین بلیه ای بزرگ و خطرناک شده است لطفا به این مورد بیشتر اهمیت بدهید.