جانشین فرماندهی یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۵۸ کیلوگرم زغال جنگلی قاچاق از انباری در بخش ارمند شهرستان خانمیرزا کشف شد.

جانشین فرماندهی یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۵۸ کیلوگرم زغال جنگلی قاچاق از انباری در بخش ارمند شهرستان خانمیرزا کشف و با هماهنگی مرجع قضایی به انبار منابع طبیعی شهرستان منتقل شد.

ایمان اسکندری‌نژاد افزود: براساس گزارش همیاران طبیعت مبنی بر حمل و عرضه زغال بلوط جنگلی در یکی از روستا‌های بخش ارمند (توابع شهرستان خانمیرزا)، ماموران یگان حفاظت پس از هماهنگی با مرجع قضایی و نیروی انتظامی به منطقه اعزام و در بازرسی از محل ۳۵۸ کیلوگرم زغال بلوط جنگلی غیرمجاز را کشف و ضبط کردند.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: با توجه به قانون جدید مقابله با قاچاق محصولات غیرمجاز جنگلی در صورت کشف چوب بلوط و زغال از نوع گونه بلوط، فرد متخلف طبق قانون از سوی اداره‌کل تعزیرات حکومتی جریمه می‌شود.

اسکندری‌نژاد از مردم، گروه‌های مردم‌نهاد و همیاران طبیعت و تمام دوستداران طبیعت درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از جمله قطع درختان جنگل، احداث کوره زغال، تخریب و تصرف اراضی ملی، آتش‌سوزی، قاچاق چوب و زغال و یا هرگونه تخریب و تصرف منابع طبیعی، موارد را به شماره تلفن ۱۵۰۴ و ۱۳۹ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار