آب شهرهای جنوبی کشور شیرین می شود

مدیرعامل مپنا گفت: با تولید آب شیرین کن های داخلی آب شهرهای جنوبی از جمله بوشهر شیرین می شود.

آقای علی آبادی گفت: گروه مپنا در حوزه انرژی و حمل ونقل به طور وسیع در کشور فعال است.

به گفته‌ مدیرعامل گروه مپنا، به دلیل نیاز جدی به آب، از چند زوایه به این مساله ورود کردیم که از آن بازچرخانی آب است تا بتوانیم بهره وری را در مصرف آب بالا ببریم و تاجایی که امکان دارد آب را چند بار مورد استفاده قرار دهیم.

علی آبادی گفت: نکته دیگر مصرف آب در نیروگاه ها بود که نا سعی کردیم در واحدهای پیک تاجایی که امکان دارد مصرف آب را به حداقل‌ برسانیم. 

مدیرعامل گروه مپنا در موضوع شیرین سازی آب، در شمال وجنوب کشور اقدامات  بسیار خوبی انجام دادیم اولین آب شیرین کن قشم از اقدامات ما بود که آب دریا را تبخیر می کنیم و آب تبخیر شده را بعدا با مراحل مختلف برای استفاده از آب شرب مصرف می کنیم.

او گفت: برای ارزان کردن آب شیرین کن لازم است که یک اقدام اساسی صورت گیرد و آن اینکه پروژه های بزرگ تعریف کنیم و سعی خواهیم کرد که تولید را به صورت متمرکز انجام دهیم و درمقایسه قیمت تولید قیمت تمام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی پبدنی
۱۷:۴۷ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
انتقال آب از دریاها به شهرهای شرقی و مرکزی ایران عزیز طرحی مانا و ماندگار و پایدار و جاودان و مطمئن و برای آبادی شرق و مرکز کشورمان است و در صورت اجرا این طرح همیشگی و به یادگار برای ایران و ایرانی خواهد ماند
آخرین اخبار