کارشناس فرهنگی، دانشجویی دانشکده علوم قرآنی ملایر از برگزاری پویش دانشجویی «نذر فاطمی» به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در این مرکز آموزش عالی این شهرستان خبر داد.

فروزان کردیوند گفت: هیأت الرسول دانشکده به منظور گرامیداشت ایام اندوه اهل بیت (ع) و عمل به تکالیف و وظایف خیرخواهانه در حوزه‌های مذهبی و فرهنگی، نسبت به اجرای طرح پویش و پوشش حجاب فاطمی و مشارکت در نذر چادر برای نیازمندان در ایام فاطمیه اقدام کرد.

او با بیان اینکه هر چه انسان با علاقه بیشتر به سوی ائمه اطهار (ع) گرایش پیدا کند، به تکامل معنوی بیشتری رسیده و قرب الی الله نصیب او می‌شود، گفت: علاقمندان برای تحویل چادر می‌توانند همه روزه به جزء روز‌های پنجشنبه و جمعه از ساعت هشت تا ۱۵ به دانشکده علوم قرآنی ملایر مراجعه کنند.

کارشناس فرهنگی، دانشجویی دانشکده علوم قرآنی ملایر با بیان اینکه در طول این ایام برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است، گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س) به همت هیأت الرسول دانشکده مراسم عزاداری، مسابقه تفسیر حدیث کسا، پخش مداحی در زمان فراغت دانشجویان و مسابقه فدکیه برگزار می‌شود.

کردیوند گفت: مسابقه فدکیه در بستر فضای مجازی در پیام‌رسان ایتا برگزار می‌شود و علاقمندان باید هر روز پاسخ درست مسابقه را به آیدی @Joiner ۱۲۸ ارسال کنند و فرصت پاسخگویی به هر سوال ۲۴ ساعت است.

او افزود: هدف خطبه حضرت زهرا (س) دفاع از ولایت بود، در تنها چیزی که خداوند تخفیفی برای انسان‌ها قائل نشده، ولایت است و اگر اعتقاد به ولایت نباشد، سایر اعمال قابل قبول نیست بنابراین هدف ما نیز از برگزاری این مسابقه ترویج خلق و سیره زندگی فاطمی بوده و به برگزیدگان مسابقه جوایز نفیسی اهداء می‌شود.

کارشناس فرهنگی، دانشجویی دانشکده علوم قرآنی ملایر با اشاره به اینکه امروز نیز به همت انجمن علمی دانشکده نشست دینی با موضوع «فاطمه (س)، شهیده حجاب» برگزار می‌شود، گفت: سخنران ویژه حجت الاسلام والمسلمین دکتر نوروزی و مداح مراسم کربلایی ابراهیم مؤمنی‌فر هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.