شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از تاخیر در تحویل خودروی سورن پلاس خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

سمند سورن پلاس به عنوان جدیدترین محصول ایران خودرو به نمایش گذاشته شد و توانست در مدت کوتاهی مشتریان بسیاری را به خود جلب کند. اما این خودرو مدتی است که این شرکت خودروساز خودرو‌های خود را با تاخیر به دست مشتریان خود می‌رساند.
مدتی است که متقاضیان این خودرو علاوه بر اینکه خودروی‌های خود را دیر به دست مشتریان رسانده است، جریمه دیر کرد آن را کمتر از آن مقدار با مشتریان خود حساب کرده است.


متن پیام شهروند خبرنگار

با سلام این مطلب را پیگیری کنید من خودروی سمند سورن پلاس در ایران خودرو ثبت نام کردم که قرار بود به تاریخ ۲۸ خرداد تحویل بدهند، اما در تاریخ ۱۶ آبان تحویل دادند که با تاخیر ۴۶ روزه تحویل دادند، اما جریمه دیر کرد را ۲۰ روز حساب کردند پیگیر شدم گفتند سیستم حساب می‌کند بعد روز‌های تعطیل حساب نمی‌شود بعد هم الباقی مقصر پیمانکار است. تازه مبلغی هم که تایید شده هم ۲ ماه دیگه پرداخت می‌شود.

 

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.