طی مراسمی و با حضور مسئولان استانی شصتمین مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در محور سروستان_خاوران افتتاح و به بهره برداری رسید.

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، مسئولان شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان، امام جمعه و فرماندار سروستان شصتمین مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در مساحت ۱۰ هزار متر مربع در محور سروستان_خاوران افتتاح و به بهره برداری رسید.

عمادی گفت: با راه اندازی این مجتمع ۱۸ نفر مشغول کار شده (۸ نفر در جایگاه سوخت، ۱۰ نفر در رستوران و سوپرمارکت)، همچنین برای ایجاد راه‌های دسترسی و تابلو‌های تبلیغاتی به ترتیب ۸۰۰ و ۹۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض از طرف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای صورت گرفته است.

او در ادامه از زحمات سرمایه گذار و همراهی مسولان که برای رفاه مردم عزیز و بزرگوار قدم برمی دارند تشکر و قدردانی کرد و گفت: حقیقتا ارتباط خوبی بین اداره کل راهداری فارس و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان در جریان است که امیدواریم نتیجه و سود اینتعامل به نفع مردم و کاربران جاده‌ای باشد چرا که وجود این مجتمع‌ها لازم و ضروریست که با تامین احتیاجات وسایل نقلیه و استراحتمسافران و رانندگان کاهش حوادث جاده‌ای را بدنبال خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس ضمن اشاره به استقبال و همکاری این اداره کل با سرمایهگذارانی که در این راه قدم برمی دارند گفت: علاوه بر ۵۹ مجتمع که درحال بهره برداری است، ۳۵ مورد در حال ساخت و ۶۴ مورد نیزدر حال سیر استعلام هستند که در مجموع به ۱۵۸ مجتمع خدمات رفاهی در سطح استان فارس می‌رسند.

او گفت: مطابق آمار رسمی نزدیک به ۳۰۰ جایگاه سوخت (۷۰ جایگاه در محورها، ۶۰ جایگاه در مجتمع‌های بین راهی) دراستان وجود دارد و این همان فصل مشترک و پر اهمیت همکاری‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان است.

لازم به ذکر است تاریخ شروع احداث مجتمع مذکور در اردیبهشت ماه سال ۹۷ بوده و علاوه بر نمازخانه‌های مردانه و زنانه دارای اتاقمادر و کودک نیز هست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار