فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از کشف ۱۰ تن چوب و ذغال بلوط قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی خمینی شهر، خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر دپوی چوب بلوط قاچاق در یک کارگاه تولید ذغال در شهرستان خمینی‌شهر بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: مأموران کلانتری ۱۵ با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی در شناسایی از این کارگاه و اطمینان از صحت خبر، طی هماهنگی با مرجع قضائی به محل اعزام و در بازرسی از این کارگاه موفق به کشف ۱۰ تن چوب و ذغال بلوط جنگلی قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله چوب کشف شده را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند، گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

او با بیان اینکه قاچاق چوب توسط افراد سودجو به منابع طبیعی و سرمایه ارزشمند ملی ضربه وارد می‌کند و پلیس با قاطعیت با مجرمان در این حوزه برخورد خواهد کرد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در این خصوص مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
دیگه بی فرهنگی به اوج خودش رسیده سرمایه های کشورمان دود میشوند و میروند هوا
آخرین اخبار