مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان  گفت: شهدا طلایه داران عزت و افتخار برای این ملت هستند و آبرو و اقتدار این نظام را مدیون خون پاک و مطهر شهدا هستیم.

 محمد ناظری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان  به  همراه  معاونین و مددکاری بنیاد استان، با ۵ خانواده شهید معظم «عیسی سالمی»، «حسینعلی آهنگر»، «عیسی راحتی»، «احمد نارویی» و «عباس مشهدی» در منزل دیدار و ملاقات کردند.

 سردار ناظری در این دیدار‌ها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: شهدا طلایه داران عزت و افتخار برای این ملت هستند و آبرو و اقتدار این نظام را مدیون خون پاک و مطهر شهدا هستیم.

 وی افزود: هر چند این مملکت به واسطه دسیسه‌های دشمنان دستخوش ناملایمتی‌هایی گشته است، اما به فرموده سکان دار این انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از این فتنه‌ها هیچ هراسی نداریم و انشالله به لطف الهی و برکت خون شهیدان، این انقلاب با موفقیت به سرمنزل مقصود خواهد رسید.

  مدیرکل بنیاد استان همچنین دیدار و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا را افتخار و وظیفه مسئولین دانست و افزود: ما باید قدردان صبوری و بردباری این خانواده‌ها باشیم چرا که تداوم این انقلاب مرهون حضور ارزشمند و با برکت پدران و مادران شهداست.

  در این دیدار‌ها ضمن رسیدگی به مشکلات و مسائل خانواده ها، در پایان هدایایی به رسم یادبود تقدیم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار