فرمانده انتظامی شهرستان نایین از دستگیری سارقان منزل و کشف ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه در عملیات مأموران انتظامی شهرستان نایین خبر داد.

سرهنگ هادی کیان‌مهر گفت: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و کنترل وسایل نقلیه مشکوک، مأموران انتظامی یگان امداد مستقر در یکی از محور‌های مواصلاتی حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سواری دنا مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

او افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در بازدید از این خودرو مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه شامل ۱۱ عدد انواع سکه بهارآزادی، ۲۷ عدد سکه پارسیان، ۱۰ عدد شمش، یک سرویس کامل طلا،۹ قطعه انواع طلا، پنج عدد ساعت مچی، ۵۰ میلیون ریال وجه نقد و دو عدد گوشی هوشمند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش اموال سرقتی کشف شده را دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند، تصریح کرد: در این راستا دو متهم دستگیر شدند که پس از انتقال به پلیس آگاهی و در تحقیقات اولیه انجام شده تاکنون به یک فقره سرقت منزل در یکی از استان‌های همجوار اعتراف کردند.

او با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی از متهمان جهت کشف سرقت‌های احتمالی دیگر همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: دستگیری سارقان و مخلان امنیت شهروندان از اولویت‌های فراجا بوده و پلیس بدون هیچ‌گونه مماشاتی و در چارچوب قانون با این افراد برخورد می‌کند، از مردم می‌خواهیم علاوه‌بر رعایت هشدار‌ها و آموزش‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار