جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقان منزل در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان و کشف ۴۰ میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه آنان خبرداد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر گفت: در پی شکایت چندین نفر از شهروندان ساکن در حوزه جنوب شهرستان اصفهان مبنی بر سرقت اموال از منازل آن‌ها، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پس از بررسی دقیق محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه پلیسی و همچنین تحقیقات علمی صورت گرفته سرانجام رد پای یک باند ۶ نفره از سارقان سابقه‌دار که در زمینه سرقت از منازل مردم فعال بودند را به دست آوردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با تلاش شبانه‌روزی و رصد هوشمندانه کارآگاهان، مخفیگاه ۳ نفر از این افراد در اصفهان و باقیمانده آن‌ها در یکی از استان‌های مجاور شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی به صورت همزمان طی دو عملیات ضربتی تمامی آن‌ها در مخفیگاه‌هایشان دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

او بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲۰ عدد فشنگ جنگی، مقادیر قابل توجهی انواع طلاجات، ۲ دستگاه تلویزیون، یک دستگاه مانیتور، یک دستگاه پرینتر، ۲ دستگاه دوربین فیلمبرداری و عکسبرداری، یک دستگاه لپ‌تاپ، یک دستگاه تبلت و تعدادی ساعت مچی، بدلیجات، گوشی تلفن همراه و تعدادی اسناد و مدارک هویتی سرقتی کشف شد.

سردار هاشمی‌فر تصریح کرد: سارقان در تحقیقات صورت گرفته تا کنون به ۳۵ فقره سرقت از منازل اعتراف کردند که ارزش اموال مسروقه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی خاطرنشان کرد: در این رابطه تعدادی از مال باختگان شناسایی شده و تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان کماکان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار