یک روزنامه صهیونیست فاش کرد صهیونیست‌های زیادی در تقلا هستند برای دوری از تبعات تشکیل کابینه افراطی به کشور‌های اروپایی و آمریکا فرار کنند.

روزنامه صهیونیستی «معاریو» از تلاش‌های یک جنبش صهیونیست خبر داد که پس از اعلام نتایج انتخابات تلاش می‌کند ده هزار شهرک‌نشین را از فلسطین اشغالی خارج کند.

روزنامه عبری «معاریو» جزئیات بیشتری ارائه کرد و گزارش داد یک گروه صهیونیستی موسوم به «با هم کشور را ترک می‌کنیم» اولین هدف را مهاجرت حدود ده هزار صهیونیست اعلام کرده است. افزون بر این که ینیو گورلیک، یکی از روسای این گروه، از فعالان اصلی تظاهرات علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مامور تشکیل کابینه و از فعالان اجتماعی معروف است.

معاریو به نقل از مردخای کاهانا، که یک تاجر صهیونیستی_آمریکایی است تاکید کرد سال‌ها پس از قاچاق یهودیان از مناطق جنگی در یمن، افغانستان، سوریه و اوکراین به فلسطین اشغالی، تصمیم گرفته است به یهودیان برای ترک اراضی اشغالی شده توسط این رژیم کمک کمک کند.

کاهانا یک عضو فعال از گروه آمریکایی‌های صهیونیست است که در انتخابات اخیر کنگره جهانی صهیونیسم شرکت کرده و در نهایت آرای کافی را برای ارسال یک نماینده به این کنگره در رژیم صهیونیستی را به دست آورده است.

او افزود: اعضای حزب اسرائیلی آمریکایی بر این اعتقادند که من تا حدی افراطی هستم و به آن‌ها گفتم زمان آن فرا رسیده است که در صورت ادامه وخامت اوضاع در اسرائیل، جایگزینی برای جنبش صهیونیسم ارائه شود. من نمی‌خواهم کشورمان ویران شود، اما اگر ویران شود چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

کاهانا تاکید کرد او شاهد نفرت زیادی از رژیم صهیونیستی است و موشک‌های دقیق زن هدایت شونده ایران برای رژیم صهیونیستی را دیده است او با اشاره به تاریخ ایران تایید کرد شرایط کنونی دقیقا مانند دو هزار سال پیش است.

به نوشته معاریو، کاهانا، ده‌ها درخواست از صهیونیست‌ها برای کمک به آنان به منظور مهاجرت از فلسطین اشغالی داشته است به خصوص کسانی که شرکت‌های فناوری کوچکی را مدیریت می‌کنند تمایل دارند دفاترشان را به آمریکا منتقل کنند.

این تاجر صهیونیست خاطرنشان کرد او در یک گروه واتساپی دیده است که صهیونیست‌ها درباره مهاجرت به رومانی یا یونان صحبت می‌کنند، ولی او شخصا معتقد است که مهاجرت برای آنان به آمریکا راحت‌تر است. او مزرعه بزرگی در اراضی اشغالی دارد و به شهرک‌نشینان صهیونیبست پیشنهاد کرده که میتوانند مزرعه او را به یک شهرک برای خود تبدیل کنند.

او تصریح کرد با وجود چنین کابینه‌ای در رژیم صهیونیستی، دولت آمریکا باید به هر صهیونیست که صاحب یک شرکت یا شغل مطلوب مانند خلبانی و پزشکی است اجازه دهد به آمریکا مهاجرت کنند. او معتقد است که ملت یهود هرگز نخواهند دانست چگونه بر رژیم صهیونیستی حکومت کنند و سرنوشت آنان زندگی در تبعید است. 

نکته قابل تامل این است میزان مجادله‌ها و بحث‌ها در رژیم صهیونیستی درباره تبعات ناشی از تشکیل کابینه جدید به ریاست بنیامین نتانیاهو به خصوص پیامد‌های آن بر ارتش و اوضاع در کرانه باختری رود اردن در سایه تصدی دو وزارتخانه از سوی اسموتریچ و بن غفیر روسای احزاب افراطی و راستگرای صهیونیسم دینی و قدرت یهود با داشتن اختیارات گسترده، افزایش زیادی داشته است و بر روند شهرک سازی زندگی روزمره فلسطینیان در قدس و کرانه باختری رود اردن تاثیر بسزایی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
سیاست مدارا همیشه احمق هستن ضد مردم و ضد منافع کشور. همیشه منافع خودشون ارجعیت داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
دربدر میمونید تا قیامت...نفرین پیامبرخدا نسبت به قوم ناسپاس یهود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
حالا چرا باید کشور داشته باشین تو کشورهای خودتون مثل آدم داشتین زندگی میکردین
نمونه اش ایران مگه ما کم هموطن یهودی داریم در کنار هم خوب و خوش داریم روزگار می‌گذرانیم و به هم احترام میذاریم
Germany
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
یهود بد
ولمون کن!
Iran (Islamic Republic of)
کمیل
۱۰:۳۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
اینهایی که تو عکس گذاشتین که تازه اومدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
شایدم رفتن دارن از هواپیما پیاده میشن خخخخخ داداش گرفتی مارو ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
متاسفانه مهاجرت مردم ایران هم برای یک زندگی بهتر و بی دردسر در این سالها خیلی شتاب گرفته.... بنظر شما این فاجعه نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
قریشی
۱۰:۳۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
به فرموده قرآن راه حق و باطل از هم تفکیک شده خواه این یکی را انتخاب کن خواه آن یکی را ... برخی حاضرند بروند ظرفشویی رستوران و تعویض ایزی لایف خانه سالمندان اروپا و امریکا رو به تن بخرند ولی توی مملکت خودشون راننده تاکسی نباشند . من برای مملکت و نظامی که خونهای پاک زیادی برای حفاظتش ریخته شده آخرین قطره خونم رو هم اهدا کنم .
آخرین اخبار