شهردار هندیجان گفت: باپیگیری‌های صورت گرفته مبلغ ۵۹ میلیارد تومان از آلایندگی‌ها، امسال به هندیجان اختصاص یافت.

محمد عبادی گفت: باپیگیری‌های صورت گرفته مبلغ ۵۹ میلیارد تومان از آلایندگی‌ها، امسال به هندیجان اختصاص یافته که ۱۳میلیارد تومان (جاری) و ۴۶میلیارد تومان (عمرانی) اختصاص داده شده است و با پیگیری فرماندار هندیجان توانستیم این اعتبارات را جذب کنیم.

او می‌گوید: از همشهریان تقاضا می‌شود که نسبت به پروانه ساخت خود اقدامی جدی داشته باشند و دراین باره با شهرداری همکاری نمایند.

به گفته او بیش از ۴۵ تا ۵۰ تن زباله از سطح شهر جمع آوری می‌شود که از مردم و تقاضا می‌شود با شهرداری همکاری داشته باشند و همچنین برای بهبود وضعیت محیط و رفاه حال مردم هندیجان پروژه‌هایی با مبالغی در نظر گرفته شده که عملیاتی خواهند شد.

شهردار هندیجان گفت: ۴۱۰ نهال جدید مختلف در تعدادی از پارک‌ها مانند بوستان ولایت و بلوار‌ها کاشته شده اند و اینگونه خدمات ادامه دارد و بالای ۳۰۰ اصل نخل در ورودی هندیجان تا فلکه لنج و بلوار شهید چمران کاشته شده است.

او می‌گوید: ۳۵ درصد جمعیت هندیجان در بافت‌های فرسوده سکونت دارند، این در حالی است که هندیجان شمالی و جنوبی ۶۱۶ هکتار مساحت دارد و با پیگیری‌هایی که انجام دادیم ۲۲۱ هکتار آن به عنوان بافت فرسوده ثبت شده است، به همین دلیل باجدیت به دنبال نوسازی این بخش هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.