رئیس اتحادیه آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی استان تهران:

نرخ آموزشگاه‌های رانندگی مطابق سال ۱۴۰۰ باقیمانده است

فرهاد حقیقی گفت: در حال حاضر نرخ آموزش رانندگی در تهران ساعتی ۸۶ هزار تومان و در استان‌ها ۱۱۰ هزار تومان است.

فرهاد حقیقی، رئیس اتحادیه آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی استان تهران گفت: از اسفند سال گذشته آموزشگاه‌های رانندگی هیچگونه افزایش نداشته‌اند. افزایش نرخ آموزش رانندگی در دست بررسی و هنوز تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است.

به گفته او در حال حاضر نرخ آموزش رانندگی در تهران ساعتی ۸۶ هزار تومان و در استان‌ها ۱۱۰ هزار تومان است. متاسفانه همین حالا هم نزدیک به ۴۰ درصد از همکاران آموزشی را به دلیل به صرفه نبودن نرخ، از دست داده‌ایم و این افراد به جای آموزش به کار در تاکسی‌های اینترنتی پرداخته‌اند.

رئیس اتحادیه آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی تهران گفت: برخی از مربیان نیز به آموزش خصوصی روی آورده‌اند که در فضای مجازی برای آن تبلیغ می‌کنند و نرخ آن‌ها ساعتی ۳۰۰ هزار تومان بوده که این کار غیرقانونی است. این در حالی است که دولت دستمزد‌ها را ۵۷ درصد افزایش داده، اما برای آموزشگاه‌های رانندگی این رقم کمتر از ۴۰ درصد بوده است.

به گفته حقیقی، اگر کسی گزارشی از گرانفروشی آموزشگاه‌های رانندگی دارد، می‌تواند به اتحادیه مراجعه کند تا به این موضوع رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
چه نیازی به آموزشگاه؟
مثل قدیم خود راهور آزمون بگیره
خیلی ها به آموزش نیاز ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
هم پول گزافی می گیرند هم مردم را اذیت می کنند وسال ها باید منتظر ثبت نام بمانیم به خصوص برای پایه یکم ،می گویند ظرفیت مان پراستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
در میبد یزد دومیلیون ۵۰۰ تومانه چطور با سال ۱۴۰۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
دروغه

شتر سواری دولا دولا نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
من ده روز پیش ثبت نام کردم دو میلیون دویست هزار تومان
Iran (Islamic Republic of)
نظامی
۱۱:۱۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
اینکه نرخ اموزشگاه رانندگی افزایش نداشته به هیچ عنوان صحت ندارد .از زمستان سال گذسته (۱۴۰۰) که هزینه ثبت نام در تبریز ۹۱۵۰۰۰ تومان بود تا کنون دو بار افزایش یافته و یکبار به ۱۴۱۵۰۰۰ تومان در تیرماه و الان در آذر ماه هم به ۲۲۰۵۰۰۰ تومان افزایش یافته یعنی افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی یافته است من متعجبم آیا مجبوریم این همه دروغ به مردم بگیم آن هم وزارت صمت و از طرف دیگر اتحادیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
سلام تا آنجایی که من خبر دارم نرخ آموزش رانندگی سال ۱۴۰۰ در تهران حدود ۱۲۰ هزار و سال ۱۴۰۱ حدود ۱۷۰ هزار پای من حساب کردند
آخرین اخبار