ضمن رونمایی از غنیمت جنگی؛

یحیی السنوار: عزم و اراده ملت فلسطین هر روز برای آزادی بیشتر می‌شود

رئیس دفتر جنبش حماس در نوار غزه گفت: هر روز عزم و اراده ما برای آزادی فلسطین بیشتر می‌شود.

یحیی السنوار، رئیس دفتر جنبش حماس در نوار غزه گفت: هر روز عزم و اراده ما برای آزادی فلسطین بیشتر می‌شود.

به گزارش الجزیره، یحیی السنوار، رئیس دفتر جنبش حماس در نوار غزه در مراسم سی و پنجمین سالگرد تاسیس این جنبش در غزه، گفت: محاصره، اراده مبارزه را در شما در هم نشکسته و جنگ‌ها، عزم و اراده شما را متزلزل نکرده است. هر روز عزم و اراده شما برای ادامه راه تا آزادسازی (فلسطین) و بازگشت (آوارگان فلسطینی) بیشتر می‌شود و با وجود زخم و خون، بدون شک و تردید لبیک می‌گویید.

یحیی السنوار تاکید کرد: روند هماهنگی امنیتی (با رژیم صهیونیستی) تنها شکست را برای ملت ما به ارمغان آورده است. به همین علت از رهبری تشکیلات خودگردان فلسطین می‌خواهیم هماهنگی امنیتی را متوقف کند.

او افزود: ما با همه کسانی که با اشغالگران مقابله می‌کنند، کاملا موافقیم. پدیده اردوگاه جنین، عرین الاسود، گردان بلاطه و دیگر گروه‌ها در کرانه باختری تنها راه رهایی ملت ماست.

رونمایی از سلاح به غنیمت گرفته شده از صهیونیست‌ها

همچنین در سی و پنجمین سالگرد تأسیس جنبش حماس از سلاحی رونمایی شد که رزمندگان مقاومت سال ۲۰۱۴ از یکی از افسران ارتش رژیم صهیونیستی به غنیمت گرفتند.

 یگان چترباز جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به مناسبت سی و پنجمین سالگرد تأسیس این جنبش از سلاحی رونمایی کرد که رزمندگان مقاومت روز اول اوت سال ۲۰۱۴ از یکی از افسران ارتش رژیم صهیونیستی به اسم "هدار گولدن" به غنیمت گرفتند. گولدن از سال ۲۰۱۴ تاکنون در اسارت حماس قرار دارد.

القسام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار