فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : اغتشاشات اخیر نشان داد در حوزه فضای مجازی ضعف‌هایی داریم که باید برای مقابله با آن‌ها راهکار پیدا کرده و خود را توانمند کنیم تا بتوانیم در این حوزه هم در برابر دشمن بایستیم.

بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز (۲۳ آذر) در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت را رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی برشمرد و گفت : با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت توانسته‌ایم در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همه دشمنان خود و در راس آن‌ها آمریکا را با همه تاکتیک‌ها و سناریو‌هایی که برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب طراحی کرده بودند. یا شکست داده و یا ناکام بگذاریم.

وی با بیان اینکه امروز محکم کردن پایه‌های نظام از اوجب واجبات است، افزود: تا زمانی که به اعتقادات خود پایبند باشیم، هیچ قدرتی توان ضربه زدن به ما را نخواهد داشت.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه مردم را مهمترین سرمایه نظام برشمرد و افزود: با پشتوانه مردم می‌توانیم در همه حوزه‌ها موفق عمل کنیم.

ریحانی با اشاره به اقتدار کنونی ایران اسلامی گفت: در سایه فرهنگ ایثار و شهادت توانسته‌ایم در همه بستر‌های امنیتی، دفاعی و ... موفق عمل کرده و امروز صاحب قدرتیم.

وی جهاد تبیین را نیاز امروز جامعه برشمرد و افزود: جهاد تبیین یعنی اینکه بگوییم کجا بودیم و به کجا می‌خواهیم برسیم و اگر این مسیر را ادامه ندهیم چه بر سرمان خواهد آمد.

وی افزود: باید فرهنگ ایثار و شهادت را در حوزه جهاد تبیین سرلوحه کار خود قرار دهیم، چون بدون عقبه زیبای فرهنگ ایثار و شهادت نمی‌توانیم موفق عمل کنیم.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه سپس با اشاره به هجمه دشمنان در فضای مجازی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب، گفت: اغتشاشات اخیر نشان داد در حوزه فضای مجازی ضعف‌هایی داریم که باید بر مقابله با آن‌ها راهکار پیدا کرده و خود را توانمند کنیم تا بتوانیم در این حوزه هم در برابر دشمن بایستیم.

ریحانی با بیان اینکه باید با تولید محتوا دشمنان را به جامعه بشناسانیم، تصریح کرد: امروز خیلی از افراد جامعه به ویژه جوانان اتفاقات و چالش‌هایی که آمریکا و دشمنان برای ما ایجاد کرده و می‌کنند را نمی‌شناسند که باید برای آن‌ها تبیین شود.

وی افزود: در فضای مجازی باید خدمات و اقدامات نظام را به اطلاع جوانان و مردم برسانیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.