معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: امسال ۵۰۰ هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی کشور ایجاد می‌شود.

نورالله مدبر معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی کشور در سفر به مهاباد گفت: در بحث توانمند سازی مددجویان در سال جاری به صورت ویژه سه برنامه را در دستورکارداریم.

وی اضافه کرد: در محور اول بحث اشتغال مددجویان است که براساس مصوبه شورای عالی اقتصاد، کمیته امداد باید ۵۰۰ هزار شغل را برای خانوار‌های زیر پوشش و افرادی که در دهک‌های ۱ تا ۵ جامعه قراردارند، ایجاد کند.

مدبر گفت: همچنین در بحث تأمین مسکن مددجویان براساس برنامه صورت گرفته تا پایان امسال دست کم ۲۰ هزار واحد مسکونی تکمیل و در اختیارخانواده‌های زیر پوشش قرار می‌گیرد.

وی افزود: برنامه سوم کمیته امداد تأمین جهیزیه برای مددجویان است و تا پایان سال ۸۰ هزار سری جهیزیه شامل ۵ قلم کالای اساسی به خانواده‌های زیر پوشش اهدا می‌شود که از این تعداد تاکنون ۵۰ هزارسری جهیزیه تقدیم خانواده‌های تحت پوشش شده است.

معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی کشور افزود: قیمت هرسری جهیزیه در بازار بالغ بر ۳۰ میلیون تومان است، اما باتوجه به هم افزایی با کارخانه‌های تولیدی قیمت هرجهیزیه برای کمیته امداد ۲۳ میلیون تومان تمام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.