رئیس اداره هنری، اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه از راهیابی ۱۰ تئاتر حوزه فرهنگ «ایثار و شهادت» به مرحله استانی خبر داد و گفت : این ۱۰ اثر برای راهیابی به مسابقات کشوری به مدت دو روز از بیست و ششم آذر در محل تالار غدیر شهر کرمانشاه باهم به رقابت می‌پردازند.

جعفر زارعی رئیس اداره هنری، اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت : این ۱۰ اثر در بخش تئاتر خیابانی و صحنه ایی باهم دیگر به رقابت می‌پردازند و در پایان ۲ اثر برگزیده بصورت مستقیم به جشنواره ملی "یزد" راه پیدا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این مسابقات تئاتر با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و انجمن نمایش استان کرمانشاه برگزار می‌شود، گفت: محور و موضوع تمام آثار در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت است.

زارعی گفت: این مسابقه هنری روز شنبه بیست و ششم آذر ماه راس ساعت ۱۰ و ۳۰ صبح با حضور داوران کشوری در تالار غدیر شهر کرمانشاه شروع می‌شود.

رئیس اداره هنری، اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه برنامه‌های روز نخست مسابقات تئاتر حوزه فرهنگ ایثار و شهادت را؛ "پرونده در دست بررسی" به کارگردانی بیژن مرادی، "صحفه آخر" به کارگردانی قباد دارابی، "آرامگاه" به کارگردانی محمد هاشم پور، "صندوق خلیج فارس" به کارگردانی بهاره کرمی و "۵۹" به کارگرادانی فرانک وکیلی فر اعلام کرد.

زارعی برنامه‌های روز دوم تئاتر فرهنگ "ایثار و شهادت" استان کرمانشاه را؛ "روز داوری" به کارگردانی بهاره کرمی، "ضربان" به کارگردانی فراهنک وکیلی فر، "مرداد تلخ و شیرین" به کارگردانی علی زیستی، "هناس" به کارگردانی سروش پیمبری و " وادی عشق "به کارگردانی مصطفی دهشت عنوان کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.