دکتر هاشم داداش‌پور ضمن دیدار با مسئولان دانشگاه شهید چمران اهواز از برخی پروژه‌های خدماتی و رفاهی این دانشگاه، دیدن کرد.

به نقل از روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه شهید چمران اهواز، داداش‌پور با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه شهید چمران اهواز با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت کرد.

همچنین برگزاری نشستی با حضور هیئت‌رییسه‌ دانشگاه شهید چمران اهواز و بررسی مشکلات و معضلات حوزه‌ دانشجویی از دیگر برنامه‌های معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بود.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان با حضور در دانشکده‌ علوم ورزشی دانشگاه شهید چمران اهواز از ظرفیت‌های این دانشگاه از جمله زمین و سالن‌های ورزشی و همچنین پروژه‌ ساخت ساختمان جدید دانشکدهی علوم ورزشی، خوابگاه‌ها، مرکز مشاوره‌ دانشجویی، مرکز بهداشت دانشگاه و دیگر امکانات و فضاهای دانشجویی دیدن کرد و با مدیران دانشگاه به گفت‌وگو پرداخت.

وی با حضور در دانشگاه شهید چمران اهواز قول مساعد داد که از طرح‌های ورزشی، ساخت پیست دوچرخه‌ سواری، برگزاری جشنواره‌های ورزشی، بهسازی و تجهیز مرکز مشاوره دانشجویی حمایت کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار