طرح تشدید نظارت بر بازار اقلام پر مصرف شب یلدا با حضور بازرسان مدیریت بازرسی و نظارت اتاق اصناف در استان اصفهان آغاز شد.

امیر حسین ابراهیم پور بازرس مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار اقلام پر مصرف شب یلدا با نظارت ۳۰ تیم دو نفره از بازرسان اصناف به همراه ۶۰ نفر از ناظران افتخاری تا یکم دی اجرا می‌شود.

امیر حسین ابراهیم پور، قیمت مصوب آجیل برای فروش در واحد‌های صنفی آجیل و خشکبار استان را برای نوع درجه ۱ از ۳۲۰ هزار تا ۴۵۰ هزار تومان و نوع درجه ۲ را از ۲۲۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

او افزود: اصناف مکلف به درج قیمت و صدور فاکتور به مشتریان و نیز ارائه فاکتور خرید به بازرسان برای کنترل قیمت‌ها هستند و در غیر این صورت به عنوان واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

ابراهیم پور با بیان اینکه گرانفروشی و فروش اجباری کالا، نزدن برچسب قیمت و کم فروشی از مهمترین تخلف صاحبان واحد‌های صنفی است گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق تلفن‌های ۳۲۳۵۲۰۱۲ – ۳۲۳۵۲۰۱۳ مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان یا ۱۲۴ صمت یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش کنند.

مهدی منصوری یکی دیگر از بازرسان مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان تداخل صنفی را یکی دیگر از تخلف صاحبان اصناف بیان کرد و گفت: فروش خشکبار و آجیل مثل گردو و بادام در میوه فروشی‌ها ممنوع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار